Monday, February 25, 2013

Best Vacation Photo Contest

assalamualaikum

click banner to join
due 28 feb 2013

Tempat pertama : FM + Cash RM50 
Tempat kedua    : FM + Cash RM20
Tempat ketiga    : FM + Cash RM10
Saguhati



CAMERON HIGHLAND!!!!!

8 january 2012
mmg vacation kami yg sgt best
merangkap celebrate besday nureen jugak
hehehe
kebetulan nureen tengah preggy masa ni utk 2nd baby
nak g oversea tak mampu lagik
so kat cini pon dh mcm oversea kan
jom layanzzzz


menginap di century pine resort
memang buat kami sekeluarga rasa mcm betol2 kat oversea g2
ngan suasana nyaman & sejuk2
design bangunan dia mmg cantik :)
 ada plak garden pokok pine
puas kami bergambo di cini

 ladang teh tempat wajib singgah
kami x lepas peluang untuk bergambar
tak lupa merasa tea tarik floatnya
1st time minum terus jatuh cinta

 tanah rata..
tempat santai keluarga.. 
kami lepak & relax2 sekejap kat cini..
nmpk santai kan


teringin benor nak mkn strawberry celup choclate
akhirnya, dpt jugak...
nureen memang mkn byk sgt2..
smpi sblm kami trun pon sempat lagi pekena kat avant

walaupon sejuk.. tak sah klau tak makan icecream kan
asyikkkkk

takut kena cucuk dek jarum cactus tue.. last2 nureen sndrik yg terkena.. adusssss, sakitnyerrrr
nureen preggy 6bln tue bleh lg dok dukung ellesya yerrr :P


jugak tempat wajib singgah
ladang strawberry

 mak buyung pon nakkkkk

 kat cini la baru ellesya berpeluang nak petik strawberry :)

sebelum kami melangkah kaki pulang ke rumah 
sempat lagik bergambaq kenangan

 selamat tinggal century pine resort
kami datang lagi nanti yerrrr

 ni la yg nureen katakan tadi
avant kami singgah untuk strawberry choclate lagik
ni cake sempena besday nureen
besday girl kena buli ngan ellesya, anak kesayangan :P



Mrs.Erry 1st Giveaway




click banner to join
due 09 mac 2013


janan lupa polo blog2 ni yerr:

nureen x der FB, so nureen x dpt la nk LIKE

Thursday, February 21, 2013

Jaa Jah@t First Giveaway



click banner to join
due : 28 feb 2013

______________________________________________

nak tengok koleksi tudung bajung & mcm2 lagi???
jom singgah sebentar di http://www.shera.com.my/

ARWENDANISH GIVEAWAY -FM AUSSIE-




click banner to join

lamo benor yerr x join GA 
tp bila gang "Hot Mama" wat GA
harussss kita support dr belakang kan

cayuk2...
EL - fuhhhhh moga aku ada rezqi hehehe

______________________________________________

nak tengok koleksi tudung bajung & mcm2 lagi???
jom singgah sebentar di http://www.shera.com.my/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...