Thursday, February 9, 2012

February 2012 Giveaway - My 30th Birthday

salam CGA

rajin plak ari ni nk msk GA
dah lama x activkan diri sebenarnya hehehe...
jom mencuba nasib :)


click banner to join
due : 29 feb 2012

nureen nak tag eb & lya

nureen mmg nak cari tapaware utk bakal bb ni
utk letakkan susu dia nanti
klau nureen ada rezqi dpt la utk bb nanti hehe...

impian nureen sama ngan asben klau ada rezqi teringin nk p oversea 'hong kong'..  hehhe.. 

geez : nureennya blog ada prob cikit, x dpt save link blog geez dlm bloglist, ntah la knape.. dh try byk kali, nanti nureen cuba lg k.. dah bleh save nureen inform balik :)


Wednesday, February 8, 2012

masih ingat tak lagi????

ASSALAMULAIKUM...

1stly nureen nak mintak maaf sgt2
sbb GA ni terlalu lama terperam kan
vacation kami dijangka july 2011 tertangguh sampai la janury 2012

dan baru hari ni nureen berkesempatan untuk check semua peserta 
sila semak yerr


lupa lak nak bagi jawapan yerr
cameron highland
nak tgk sepanjang percutiaan kami???



bleh click setiap part2 ni
part 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

antara yang meneka dengan tepat

1. huda
2. nanakimie - page not found
3. eima
12. nana
14. ieda
16. kasihsuchi - page not found
19. zai kulim - page not found
20. nida
22. cekodok
23. anim
24. eb
26. lelord
28. azatie
31. cutemum
34. fiq'ra
36. cik syuhada - readers only
38. myra
39. sofiaHB - page not found
42. Fmty & GA - page not found
46. golden rose - page not found

bg blog yg nureen x dpt terjah nureen harap dpt feedback kat nureen sebelum nureen buat undian yerr
apa2 pon skali lagi nureen mohon maaf sgt2 atas kelewatan ni..
dan terima kasih tak terhingga atas kesabaran kawan2 semua..

gd luck yerr :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...