Monday, August 8, 2011

segmen : 3 menu kegemaran di bazaar ramadhan


click banner to join
8 august 2011 hari ni...

menu 1


tepung pelita
sangat2 suka mkn sbb bhgn atas diakan ada sengkuang cina
bila gigit rasa nikmat x terkata

menu 2


air tebu
dulu x brani nk beli sbb kes ..... kan, 
skrg ni klau beli pon kat soang makcik tue jerr kat bazaar dpn umah
sbb yakin kebersihannyerr.. ;p

menu 3


ayam golek
anak nureen sebut ayam tergolek.. hahahhaa...
asben suka mkn ayam golek, tambah2 yg pak lang jerai kupang buat
sbb masa weeding adik bln june lepas abah tempah kat pak lang ni
mmg sedap sgt2..


tag
eb, lily, lya

jom join



1 comment:

deqlis said...

perrghhh mantopp sedappp...ayam golek tu sis tak dpt lagik...hehe..semalam p bazaar dah habis...kena tunggu next golek..tak sempat nk kena balik dah klu tak tak sempat buka kat rumah hehe....semalam pun sampai ngam2x jer rumah tuk bukak posa..

thanks join ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...