Monday, August 22, 2011

akhirnya kuaq jugak keputusannyerrr....


Salam  22 Ramadhan
& Salam kemerdekaan

GA - eyeliners raya dah 6 hari tamat
nak check nama peserta yg join
bleh click sini

nureen ni bz sgt x sempat nk update
tapi hari ni - akhirnya
nureen dpt jgk wat cabutan bertuah buat peserta2 contest untuk kategori ke 2

ok untuk kategori pertama
kategori komentar terbanyak @ tertinggi
jatuh kepada..................................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

sebanyak 76 komentar (pergghhhh)

dan kategori ke 2
dari cabutan bertuah yerr
*
*
*
*
*
*
*
*
*
(^_^)
ehehheh suspennnnnzzzz
*
*
*
*
*
*
*

hehehe.. dlm tapaware ni
ada semua nama2 peserta yg join



alamak... da sexy lady dh nak buka itue tapaware la....


setelah di gaul & diadun dengan sebati
mcm nk wat biskut kan
raya pon dh x lama ni


cabutan petama oleh ellesya
jom kita tgk sape yg kena!!!!




&



tahniah kepada ke 3 3 pemenang
raya ni boleh la pakai eyeliners ni kan
sure tampak cantik & anggun (^_^)


nureen mohon email kat nureen dengan segera yerr
selewat2nya b4 tgh hari esok sbb
nureen nk pos esok jgk2 klau bleh
takut pos lambat nanti dpt lepas raya plak


sila email alamat & no phone yerr kat cini
nureen_345@yahoo.com


skali lagi nureen ucapkan tahniah
untuk yg tidak berjaya jangan bersedih
InsyaALLAH 
klau ada rezqi lagi nureen buat lagi ek
GA untuk alat2 make up mcm ni ;)
suka bila tgk sambutan yg sgt2 memberangkan dari korang semua
& ucapan terima kasih yang tak terhingga dari nureen & keluarga 



9 comments:

tiefazatie said...

wah...alhamdullilah..tq so much sis!
jap lg ifa email nie..hee..happy..

tahniah pd yg lain..=)

tiefazatie said...

ok sis..ifa dah email details ifa tau..tq so much sis!

mimie.. said...

wahh..n0 sy naikk..mekaseh kepada adik ellesya sebab pick n0. aunty hehe..ada jugak tuah sy kali ni..alhamdulillah..
mekaseh sis ^_^

eima said...

tak dak rezeki lagi la ...hehhe
tahniah

Cik Purple Pinkypuff said...

kak sori lambat email.. :) hrp tak susakan akak..:) btw thanks eh! ade gak rezeki cp! yahoo.. hihhihihi..:D

Cik Purple Pinkypuff said...

kak, sy dah email.. sori sgt lewat.. smlm tak on9..:) ermm comel jer adek ellesya tunjuk no cp tuh.. hehehehe.. thanks c comel!:)

Nisa Greennnpanda said...

congrats winners.. xsmpat join ari tue, huhu~...

"Aku"....Nurul Azren said...

taniah kpd pemenang...

jom sertai contest Cik Reen pula=> http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

AkmaFaizal said...

Tahniah pada semua pemenang..jelesnye tak dpt beraya ngan eyeliner tu..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...