Friday, June 3, 2011

NeenaAnuar GIVEAWAY "Autumn in Melbourne"


click banner to join
30 june 2011

"SAYA ........................................ DALAM MENJELAJAHI SIRI PERCUTIAN NEENAANUAR SELAMA INI KERANA ..........................................." (sila isikan 2 tempat kosong yg dot dott tuu...) disini tiada had perkataan... korang bebas nak tulis apa jer.. se-kreatif mana sekali pun... dan inilah masanyer korang nak ampuu / bodeekk aku ngan en. teman! hahaha...  kerana kami berdua yg akan menilainyer.. so siapa yg berjaya menambat hati kami berdua.. dia lah pemenangnyer.... dan dia seorang sahaja yg bakal memenangi hadiah ini....

- Saya sangat teruja & xcited dalam menjelajahi siri percutian neenaanuar selama ini kerana keindahan & keunikkan gambar neenaanuar berada di sana melalui photo2 yg sangat2 cantik, sungguh menakjubkan dan memang tak dpt dinafikan lagi keindahannyerr yg sgt2 memukau.. begitu indah ciptaanNYA-


nureen mintak izin ambik 1 yerr photo yg sgt2 cantik ini


bila yerr kami bleh sampai cini...
;)

hadiah utk kategori A & B


tag


gd luck ;)


6 comments:

eB ezrin said...

nureen mng nih, cepat tgk ;p

eB ezrin said...

http://cikwhite.blogspot.com/2011/06/pemenang-contest-ibu-anak-sedondon-by.html

-Nureen- said...

tq eb.. nureen dh send detail ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Insyaallah..klu sempat lily join.. ;)

NeenaAnuar said...

Thank you so much for joining my GA dear!

Good luck & all the best to you yea! ;)

nureen said...

tq ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...