Thursday, June 2, 2011

Giveaway Anin : Ease Mom hanging bottle rack


sukanya bila terjah blog anin
sbbnyerrr mmg sgt2 di cari
bottle rack mcm ni


click banner to join

untuk sesiapa yg nak beli

harga pasarannya rm 39.90
tapi anin bagi rm35 je
termasuk pos tau!!

murah sangat2
&
terhad kepada 
20 org terawal sahaja
 (7 kuota sudah terisi)
tinggal lagi 13 saja
cepat!!!!!!!!!!!!!!

 yang berminat 
boleh order ngn anin..
akhir mei @ awal jun barang insyaAllah akan sampai

boleh email pada anin d

 farhanin1984@gmail.com

******************************************************************************************

kenapa anda yang layak untuk dapat hadiah ini (tak lebih 20 patah perkataan) .. 

saya layak untuk dapat hadiah ini kerana memang saya tengah mencari2 dan nak beli sesangat untuk letakkan bottle2 susu ellesya.. byk tempat yg saya terjah semua dh abes stock.. huhuu... klau saya dpt bottle rack ni alangkah bahagianya saya ;).. rack yg sangat comel.



1 comment:

anin said...

thnk u sbb join
nnti jenguk ye nama pemenang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...